اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۵۶۵
استدلال بسیار عجیب کاپیتان تراکتور علیه پرسپولیس
كشمكش بين پرسپوليسي‌ها و تراكتوري‌ها همچنان ادامه دارد و حتي صدور فوري راي كميته انضباطي هم نتوانست اين غائله را تمام كند.
۱۲:۰۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

كشمكش بين پرسپوليسي‌ها و تراكتوري‌ها همچنان ادامه دارد و حتي صدور فوري راي كميته انضباطي هم نتوانست اين غائله را تمام كند. تراكتوري‌ها از اينكه پرسپوليس فقط يك بازي از حضور هوادارانش محروم شده شاكي هستند و البته سرخپوشان تهراني هم روي اين حكم اعتراض زده‌اند. با اين وجود يكي از اتفاقات جالب ديروز، مصاحبه كاپيتان تراكتورسازان بود. مهدي كياني كه با دريافت كارت زرد در ديدار با پرسپوليس بازي روز جمعه مقابل استقلال را از دست داد، در توصيف چرايي مشكلات دنباله‌دار دو باشگاه يك استدلال عجيب مطرح كرده است: «آنها از اين ناراحتند كه در ورزشگاه يادگار امام تبريز نمي‌توانند هوادار داشته باشند، در حالي كه هر زمان ما به تهران مي‌آييم 30 تا 40هزار هوادار داريم.»

 

واضح است كه اين حرف‌ها غير از افزايش شكاف و بدبيني بين دو باشگاه نتيجه ديگري ندارد و هيچ كمكي به ترميم فضاي بين دو تيم نمي‌كند. در غلط بودن استدلال كاپيتان تراكتورسازي همين بس كه پرسپوليس و استقلال در آبادان و انزلي هم معمولا هواداران بسيار اندكي دارند، اما خيلي راحت مي‌روند بازي‌شان را مي‌كنند و بر مي‌گردند. بنابراين اگر بين اين دو تيم اختلافي هست، ريشه‌اش را جاي ديگري بايد دنبال كرد و بعيد است اين قبيل قضاوت‌هاي يكسويه كه اين روزها در اردوگاه تراكتور شاهدش هستيم، كمكي به حل ماجرا بكند. علاوه بر اين يك نكته را هم نبايد از ياد ببريم؛ اينكه مسلما يكي از دلايل كم بودن تعداد هواداران پرسپوليس و استقلال در ورزشگاه يادگار امام تبريز، برخوردهاي بسيار خشن و غيرمحترمانه گروه اندكي از هواداران تراكتور است. اگر حداقل امنيت جاني و فيزيكي برقرار باشد (مثل شرايط ورزشگاه آزادي) مسلما شاهد حضور تماشاگران بيشتري در جايگاه مخصوص ميهمان خواهيم بوديم. در حال حاضر اما آنهايي كه به ورزشگاه تبريز رفت و آمد دارند مي‌دانند كه تشويق تيم مقابل در ورزشگاه يادگار چه خطراتي دارد؛ به‌خصوص وقتي بازي تمام مي‌شود و تماشاگران ميهمان ناچار هستند دامنه طولاني كوه را بين انبوه تراكتوري‌ها پايين بيايند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
البته بعد از بازی پرسپولیس و تراکتور و کتک خوردن تراکتوریها از وحشیهای شهر تهران معلوم میشه که کدوم ورزشگاه امنیت داره ضمنا از این مقاله نویسان عزیز هم خواهش میکنیم وقتی رسانه ای رو در اختیار دارین لطف کنین منصف باشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
تراکتور تیمی هست که بزور میخواهد ادای بزرگا را در بیاورد
کارون
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
تیمی که بترسه هواداران حریف هم به ورزشگاهش بیاییند تیم قابل ستایشی نست
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین